წესები და პირობები

Მოხმარების პირობები




1. ტერმინები და განმარტებები




გამყიდველი არის შეზღუდული პასუხისმგებლობის საზოგადოება "თულსი", რომელიც ყიდის საქონელს დისტანციურად ვებგვერდზე: www.toptul.ge; ფაქტობრივი მისამართი: თბილისი, 0108, თბილისი, ქ. ძმები ზუბალაშვილები, №2.


მყიდველი – ნებისმიერი ფიზიკური ან იურიდიული პირი, რომელსაც შეუძლია მიიღოს და გადაიხადოს მის მიერ შეკვეთილი საქონელი ამ ხელშეკრულებითა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობით დადგენილი წესითა და პირობებით.


საქონელი არის რეალიზაციისა და შესყიდვის მატერიალური ობიექტი. ინფორმაცია საქონლის შესახებ განთავსებულია გამყიდველის მიერ საიტზე გასაყიდად ონლაინ მაღაზიის საშუალებით დისტანციურად. საიტზე განთავსებული საქონლის სია შეიძლება შეიცვალოს გამყიდველის შეხედულებისამებრ მყიდველის შეტყობინების გარეშე.




ონლაინ მაღაზია - გამყიდველის სავაჭრო პლატფორმა, რომელიც მდებარეობს ინტერნეტში, რომელსაც აქვს გასაყიდად შემოთავაზებული საქონლის კატალოგი (ვირტუალური ვიტრინა) და ამ საქონლის შეკვეთის ფასებით განსათავსებელი ინტერაქტიული მექანიზმი, ასევე სხვა ინფორმაცია.




საიტი — ონლაინ მაღაზიის www.toptul.ge ვებ რესურსი.




შეთანხმება - ეს მომხმარებლის შეთანხმება, რომელიც არეგულირებს ურთიერთობას მყიდველსა და გამყიდველს შორის.




შეკვეთა - დოკუმენტი, რომელიც შეიცავს მყიდველის მიერ ონლაინ მაღაზიაში შერჩეული საქონლისა და სერვისების ჩამონათვალს. ის ავტომატურად იქმნება გამყიდველის საცალო მაღაზიებში სტაციონარული ტერმინალების საშუალებით ან ელექტრონული ფორმით საიტზე.




მიწოდება - საქონლის მიწოდება მესამე მხარის (გადამზიდველის) მიერ, რომელიც უზრუნველყოფს გამყიდველს მყიდველისთვის შეკვეთის მიწოდების სერვისებს.




საცალო მაღაზია - გამყიდველის სავაჭრო პლატფორმა, რომელიც მდებარეობს რეალურ მისამართზე.




2. ზოგადი პირობები




2.1. საიტზე პროდუქციის შეკვეთითა და შეძენით, მყიდველი ეთანხმება და ეთანხმება ამ შეთანხმებით დადგენილ ყველა პირობას. წინამდებარე ხელშეკრულებასთან შეუთანხმებლობის შემთხვევაში, მყიდველი ვალდებულია დაუყოვნებლივ შეწყვიტოს ონლაინ მაღაზიის სერვისით სარგებლობა და დატოვოს საიტი.




2.2. საქონელი წარმოდგენილია საიტზე ფოტოგრაფიული ნიმუშების, გრაფიკული, ტექსტური და სარეკლამო მასალების მეშვეობით, რომლებიც არის გამყიდველის საკუთრება. მყიდველის მოთხოვნით, გამყიდველი ვალდებულია ტელეფონით, ელექტრონული ფოსტით ან საცალო მაღაზიაში საქონლის გაცნობისას მიაწოდოს სხვა ინფორმაცია, რომელიც აუცილებელია მყიდველისთვის საქონლის შეძენის შესახებ გადაწყვეტილების მისაღებად, მათ შორის ინფორმაცია საქონლის სერტიფიცირების შესახებ.




2.3. საიტზე შეკვეთის განთავსებით, მყიდველი ადასტურებს გარიგების დადებას წინამდებარე ხელშეკრულების პირობების შესაბამისად. საიტზე დარეგისტრირებით, მყიდველი ეთანხმება მისი პერსონალური მონაცემების შენახვისა და დამუშავების პირობებს, რომლებიც განსაზღვრულია გამყიდველის კონფიდენციალურობის პოლიტიკით.




2.4. გამყიდველი ყიდის საქონელს საქართველოს  ტერიტორიაზე ონლაინ მაღაზიის საშუალებით.




2.5. გამყიდველი ცალმხრივად იღებს და ცვლის ხელშეკრულების პირობებს. გამყიდველსა და მყიდველს შორის ურთიერთობებში, ხელშეკრულების დებულებები მოქმედებს, რაც ძალაშია მყიდველის რეგისტრაციის ან საიტის გამოყენების დაწყების მომენტიდან.




3. ხელშეკრულების საგანი




3.1. გამყიდველი, მყიდველის შეკვეთის საფუძველზე და გადახდის საფუძველზე www.toptul.ge გვერდზე მითითებული პირობების შესაბამისად, ყიდის საქონელს საიტზე გამოქვეყნებული ფასების შესაბამისად, ხოლო მყიდველი იხდის და იღებს საქონელს შესაბამისად. ხელშეკრულების პირობებით.




3.2. გამყიდველი აწვდის საქონელს მყიდველს გაყიდვის პროცესში მხარეების მიერ განსაზღვრული წესით და ვადაში.




3.3. შეკვეთის მიწოდების შეკვეთა და გადახდა მითითებულია ამ შეთანხმების მე-7 პუნქტში.




3.4. გამყიდველი იტოვებს უფლებას უარი თქვას საქონლის მიყიდვაზე მყიდველზე, რომელიც არღვევს წინამდებარე ხელშეკრულების დებულებებს.




3.5. გამყიდველი იტოვებს სრულ და უპირობო უფლებას ნებისმიერი გზით ცალმხრივად შეცვალოს, ანუ შეცვალოს, შეავსოს, წაშალოს და სხვაგვარად შეასწოროს ხელშეკრულების პუნქტების ნებისმიერი პუნქტი და ნაწილი მყიდველის წინასწარი შეტყობინების გარეშე. მაგრამ ეს არ არის გამყიდველის უარის თქმის საფუძველი მყიდველის მიერ უკვე გაკეთებული შეკვეთებით.




4. პროდუქტის ინფორმაცია




4.1. ფოტო ნიმუშები იმიტირებს საიტზე წარმოდგენილი საქონელს. საქონლის რეალური გარეგნობა შეიძლება არ ემთხვეოდეს საიტზე წარმოდგენილ სურათს. თითოეულ ფოტო ნიმუშს ახლავს ტექსტური ინფორმაცია: სტატიის ნომერი, ფასი და საქონლის აღწერა.




4.2. ონლაინ მაღაზია იტოვებს უფლებას (მაგრამ არ არის ვალდებული) წინასწარ შეამოწმოს, ნახოს, მონიშნოს, შეარჩიოს, შეცვალოს ან წაშალოს საიტის ნებისმიერი შინაარსი.




4.3. როდესაც მყიდველი ყიდულობს ტექნიკურად რთულ საქონელს, რომელიც საჭიროებს სპეციალიზებულ ინსტალაციას, გამყიდველი არ არის პასუხისმგებელი მათ სწორ კავშირზე და გამოყენებაზე, გარდა იმ შემთხვევებისა, როდესაც მყიდველი იყენებს ონლაინ მაღაზიის მომსახურებებს.




5. საქონლის შეკვეთა




5.1. საქონლის შეკვეთა შეიძლება განხორციელდეს:




ონლაინ მაღაზიაში - საიტის მეშვეობით ან საიტზე მითითებულ ნომრებზე დარეკვით;




ფოსტით - იურიდიული პირებისთვის.




5.2. საიტის საშუალებით საქონლის შეკვეთისას მყიდველმა უნდა გაიაროს რეგისტრაციის პროცედურა, რომლის დროსაც მიუთითებს პერსონალურ (პირად) მონაცემებზე. მყიდველის რეგისტრაციისას სისტემა ითხოვს პაროლს რეგისტრირებული შესვლისთვის. ეს პაროლი უნდა იყოს ცნობილი მხოლოდ მყიდველისთვის და არ უნდა იყოს გამჟღავნებული მესამე პირებისთვის. თავის მხრივ, გამყიდველი გარანტიას იძლევა მესამე მხარისათვის რეგისტრაციის პროცესში შეყვანილი მომხმარებლის ყველა მონაცემის არ გამჟღავნებას. პერსონალური მონაცემების შენახვისა და გამოყენების დეტალური პირობები მითითებულია კონფიდენციალურობის პოლიტიკაში.




5.3. თუ შეკვეთის ფორმირების შედეგად დადგინდა, რომ გამყიდველს არ გააჩნია შეკვეთილი საქონლის საჭირო რაოდენობა ან არ გააჩნია საჭირო მოდელი, გამყიდველი ამის შესახებ აცნობებს მყიდველს 1 (ერთი) სამუშაო დღის ვადაში. . მყიდველს უფლება აქვს, დათანხმდეს საქონლის შეძენას, რომელიც არის მარაგში, ადრე შეკვეთილის ნაცვლად, ან გააუქმოს მისი შეკვეთა.




5.4. შეკვეთის ნომერი მითითებულია გაყიდვის ქვითარში, ინვოისში, შეკვეთის ელექტრონულ ფორმაში ვებსაიტზე და გამყიდველის მიერ გენერირებული სხვა დოკუმენტებში, რომლებიც ადასტურებენ შეკვეთის ფაქტს და წარმოადგენს ამ ხელშეკრულების განუყოფელ ნაწილს.




5.5. მყიდველს უფლება აქვს შეცვალოს შეკვეთის შემადგენლობა ფორმირების დასრულებამდე, აცნობოს გამყიდველს საიტზე მითითებული ტელეფონის ნომრებით ან ელექტრონული ფოსტით info@bosch.com.ge; info@myall.ge; myallgeo@gmail.com. შეკვეთის მოქმედი დადასტურება ასეთ შემთხვევაში იქნება უახლესი დადასტურება თარიღის მიხედვით.




6. საქონლის გადახდა




6.1. საქონელი და მომსახურება გადასახდელია გამყიდველის მიერ დადგენილი ფასებით.




6.2. ონლაინ მაღაზიაში ფასები მოიცავს ყველა გადასახადს და მითითებულია ეროვნულ ვალუტაში. გადახდა ასევე მიიღება ეროვნულ ვალუტაში. 50 ლარამდე მიტანის ღირებულება არ შედის საიტზე მითითებულ ფასებში, მაგრამ დამატებით განიხილება შეკვეთის გაფორმებისას და შედის შეკვეთის დროს წარმოქმნილ დოკუმენტებში.




6.3. ონლაინ მაღაზიაში საქონლის ფასი შეიძლება შეიცვალოს გამყიდველის მიერ ცალმხრივად. ამავდროულად, მყიდველის მიერ უკვე შეკვეთილი საქონლის ფასი არ ექვემდებარება ცვლილებას.




6.4. საქონელი გადასახდელია ნაღდი ანგარიშსწორებით ან საბანკო გადარიცხვით.




6.4.1. საქონლის გადახდა ნაღდი ანგარიშსწორებით ხდება:




მყიდველისთვის საქონლის გადაცემის დროს;




თანხების გადარიცხვით გამყიდველის კურიერზე ან გამყიდველის გადახდის აგენტზე.




6.4.2. საქონლის გადახდა საბანკო გადარიცხვით ხდება:




გადახდის ბარათით გადახდით შეკვეთის განთავსების დროს ან მყიდველის მიერ საქონლის მიღების დროს;




გამყიდველის ანგარიშსწორების ანგარიშზე უნაღდო თანხების გადარიცხვით (შეკვეთის ნომრის მითითებით);




განვადებით მყიდველის მიერ საქონლის რეგისტრაციისას შესაბამისი განაცხადის შედგენით;




საიტზე მითითებულ გამყიდველის დეტალებზე გადაცემით.




7. საქონლის მიწოდება




7.1. ონლაინ მაღაზიაში შეკვეთილი საქონლის მიწოდება რამდენიმე გზით ხდება:




კურიერი ქალაქში (გამყიდველის მიერ გვერდზე www.toptul.ge დადგენილი ტარიფების შესაბამისად);




სატრანსპორტო კომპანია ან ფოსტა რეგიონებში (ამ კომპანიის მიერ დადგენილი ტარიფების შესაბამისად).




7.2. მიწოდების სხვა ვარიანტის შესაძლებლობა, რომელიც არ არის აღწერილი ამ განყოფილებაში, ცალკე მოლაპარაკება ხდება დაინტერესებულ მყიდველთან.




7.3. საქონლის მიწოდების ხარჯებს, ასეთის არსებობის შემთხვევაში, იხდის მყიდველი. გამონაკლისია ონლაინ მაღაზიის აქციები, რომლებიც უფასო მიწოდებას გულისხმობს.




7.4. თუ მყიდველმა არ მიიღო საქონელი თავისი ბრალით (მაგალითად, არ იმყოფებოდა შეთანხმებულ დროს საქონლის მიღების ადგილზე), გამყიდველს უფლება აქვს მოითხოვოს მიტანის სერვისის სრულად გადახდა, თუ მიწოდება მეთოდი ითვალისწინებს გადახდას. გამყიდველის წარმომადგენლების განმეორებითი ზარი მიწოდების მიზნით ასევე იხდის მყიდველს.




7.5. გამყიდველის წარმომადგენლებისგან საქონლის მიღებისას მყიდველმა უნდა შეამოწმოს საქონლის სისრულე და გარეგნობა, ამოალაგოს, შეამოწმოს და დარწმუნდეს, რომ საქონელს არ აქვს გარეგანი მექანიკური დაზიანება, შეესაბამება დეკლარირებულ სამომხმარებლო თვისებებს, გარეგნობას და სისრულეს. საოპერაციო ინსტრუქციები.




7.6. კომპანიის ვებგვერდზე შეძენილ ნებისმიერ პროდუქტს ავტომატურად აქვს ერთწლიანი გარანტია, იმ პირობით, რომ მყიდველმა არ დაარღვია პროდუქტის გამოყენების პირობები.




7.7. მყიდველს უფლება აქვს მიიღოს ან უარი თქვას საქონელზე მიწოდების დროს მიტანის სერვისის მიერ ამ შეთანხმების მე-8 ნაწილის შესაბამისად.




8. საქონლისა და ფულის დაბრუნება




8.1. მყიდველს შეუძლია დააბრუნოს კარგი ხარისხის საქონელი 365 (სამას სამოცდათხუთმეტი) დღის განმავლობაში, მისი შეძენის დღის გარეშე, სატრანსპორტო კომპანიების მომსახურებით, საკურიერო მომსახურებით. ტრანსპორტირების ხარჯების გადახდა ხდება მყიდველის ხარჯზე. კარგი ხარისხის საქონლის გაცვლა ხდება იმ შემთხვევაში, თუ მითითებული საქონელი არ იყო გამოყენებული, დაცულია მისი პრეზენტაცია, სამომხმარებლო თვისებები, ბეჭდები, ქარხნული ეტიკეტები, ასევე არსებობს გაყიდვის ან ნაღდი ფულის ქვითარი ან სხვა დოკუმენტი, რომელიც ადასტურებს მითითებულ საქონელზე გადახდას. . მყიდველს არ აქვს გაყიდვების ან ნაღდი ფულის ქვითარი ან გადახდის სხვა დადასტურება. საქონლის დაბრუნება ამ პუნქტით გათვალისწინებული პირობებით შესაძლებელია, თუ მყიდველი ფიზიკური პირია.




8.2. არაადეკვატური ხარისხის საქონელი შეიძლება შეიცვალოს მსგავსი კარგი ხარისხის საქონლით ან დაუბრუნდეს გამყიდველს. ამ შემთხვევაში საქონლის მიწოდების ღირებულებას იხდის გამყიდველი. საქონლის გაცვლა ხდება არაადეკვატური ხარისხის საქონლის დაბრუნებით და ახალი საქონლის გაყიდვით. გამყიდველი იტოვებს უფლებას მიიღოს მყიდველისგან არაადეკვატური ხარისხის საქონელი და, საჭიროების შემთხვევაში, შეამოწმოს საქონლის ხარისხი. თუ საქონლის შემოწმების შედეგად დადგინდა, რომ მისი ხარვეზები წარმოიშვა იმ გარემოებების გამო, რომლებზეც გამყიდველი არ არის პასუხისმგებელი, მყიდველი ვალდებულია აუნაზღაუროს გამყიდველს შემოწმების ჩატარების ხარჯები, ასევე მის განხორციელებასთან დაკავშირებული საქონლის შენახვისა და ტრანსპორტირების ხარჯები.




8.3. თუ საქონელში აღმოჩენილია რაიმე ხარვეზი, გამყიდველს უფლება აქვს მოსთხოვოს მყიდველს ფოტოს მიწოდება:


საქონელი;


მოთხოვნილი ხარვეზი;


შეფუთვა;


მწარმოებლის სახელწოდება.


8.4. თუ მყიდველს აქვს რაიმე სირთულე გამყიდველისგან შეძენილ საქონელთან, მას შეუძლია დაუკავშირდეს ონლაინ მაღაზიის მომხმარებელთა მომსახურების განყოფილებას მითითებულ ელ.ფოსტის მისამართებზე და ტელეფონის ნომრებზე. იქვე მოწოდებულია ფოტომასალები გამოვლენილი ხარვეზებით.




8.5. მყიდველისგან საქონლის მიღებისას მიტანის სერვისის კურიერი ვალდებულია გასცეს საქონლის მიღების აქტი გამყიდველის სახით.




8.6. მყიდველზე თანხის დაბრუნება ხდება გამყიდველის სერვის ცენტრის ან მაღაზიის მიერ საქონლის შემოწმებისა და მიღების შემდეგ, იმ პირობით, რომ მყიდველი შეავსებს შესაბამის განცხადებას.




8.7. მყიდველზე თანხის დაბრუნება ხდება საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად, მაგრამ ნებისმიერ შემთხვევაში მყიდველის შესაბამისი განაცხადის წერილობით ან ელექტრონული ფოსტით მიღების დღიდან არაუგვიანეს 30 კალენდარული დღისა.




8.8. მყიდველი პასუხისმგებელია თანხის დაბრუნების განაცხადში მის მიერ მითითებული დეტალების სიზუსტეზე.




8.9. გამყიდველი არ იღებს პრეტენზიებს საქონელზე, თუ მიღებისთანავე მყიდველმა გახსნა შეფუთვა და შეამოწმა საქონელი შესაბამისი გაყიდვების ქვითარზე ხელმოწერით შემდეგ შემთხვევებში:


საქონლის არარსებობა შეფუთვაში მყიდველის მიერ მისი დაბრუნებისას;


გარე მექანიკური დაზიანების არსებობა;


დეფიციტი;


არ არის საგარანტიო ბარათი;


თუ საქონელი დაზიანებულია მყიდველის ბრალით ან საქონელი გადაეცემა დაბრუნების სახით და არა ის, რაც შეძენილია ონლაინ მაღაზიაში.


8.11. გამყიდველს უფლება აქვს დაადგინოს საქონლის დაბრუნებისა და გაცვლის სხვა პირობები, რომლებიც არ არღვევს მყიდველის უფლებებს წინამდებარე ხელშეკრულებისა და საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.




9. პროდუქტის გარანტია




9.1. გამყიდველი პასუხისმგებელია გარანტიის პერიოდში საქონელში აღმოჩენილ დეფექტებზე.




9.2. საგარანტიო ვადა დგინდება გაყიდვის ხელშეკრულებაში ან საგარანტიო ბარათში. საგარანტიო და საგარანტიო მომსახურების პირობებს განსაზღვრავს მწარმოებელი ან გამყიდველი. დამატებითი გარანტიის პირობები აღწერილია განყოფილებაში "პროდუქტის გარანტია".




9.3. გამყიდველი პასუხისმგებელია საქონლის დეფექტებზე, რომლებზეც საგარანტიო ვადა არ არის დადგენილი, თუ მყიდველი ამტკიცებს, რომ ისინი წარმოიშვა საქონლის მყიდველისთვის გადაცემამდე ან ამ მომენტამდე წარმოშობილი მიზეზების გამო.




9.4. მყიდველის მიერ საგარანტიო ვადის გასვლის შემდეგ წარდგენილ პრეტენზიებს გამყიდველი განიხილავს კანონით დადგენილი წესით.




9.5. საგარანტიო მომსახურება შეიძლება უარყოფილი იყოს, თუ:




ქარხნის/მწარმოებლის ნებისმიერი დამცავი ნიშანი (ნიშნები, ლუქები) დაზიანებულია.




მწარმოებლის მიერ მინიჭებული სერიული ნომრები ან პროდუქტის მარკირება არ შეესაბამება საგარანტიო ბარათში მითითებულ ინფორმაციას.




პროდუქცია შეკეთდა იმ პირების ან ორგანიზაციების მიერ, რომლებსაც არ გააჩნიათ ამის უფლება და შესაბამისი ლიცენზია, ასევე უსაფრთხოების შესაბამისი სტანდარტები.




დეფექტები გამოწვეულია პროდუქტის იმ მიზნით გამოყენების გამო, რომელიც არ შეესაბამება ამ პროდუქტის გამოყენების დადგენილ ფარგლებს, რომლებიც მითითებულია ტექნიკურ ინსტრუქციებში ან ინსტრუქციის სახელმძღვანელოში.




პროდუქტის დაზიანება მოხდა მონტაჟისა და შეერთების, ექსპლუატაციის, ტრანსპორტირებისა და შენახვის წესებისა და პირობების დარღვევით.




პროდუქციის დაზიანება ბუნებრივი კატასტროფების გამო მოხდა. რაც მოიცავს: წყალდიდობას, ხანძარს, მიწისძვრას და სხვა სიტუაციებს, საყოფაცხოვრებო ფაქტორების ჩათვლით, რომლებიც არ შეიძლება იყოს დამოკიდებული გამყიდველზე.




ვიზუალური შემოწმების დროს პროდუქტებს აქვთ ელექტრო და/ან მექანიკური დაზიანება.




პროდუქტის დაზიანება მოხდა უცხო საგნების, სითხეების, მწერების ან ცხოველების, სხვადასხვა მესამე მხარის ნივთიერებების პროდუქტში შეღწევის გამო.




დეფექტები ან დაზიანება გამოწვეულია სახარჯო მასალის გამოყენებით, რომელიც ვერ აკმაყოფილებს გამოყენების მოთხოვნებს. ასევე, თუ დაზიანება გამოწვეულია სათადარიგო ნაწილების ან/და სახარჯო მასალების გამოყენებით, რომლებიც არ არის ორიგინალი ან ორიგინალის ოფიციალური შემცვლელი.




10. საავტორო უფლება




10.1. საიტის გვერდებზე განთავსებული ყველა ინფორმაცია, მათ შორის სურათები, პროდუქტის მახასიათებლები, ტექსტური აღწერილობები, დიზაინი, ლოგო, სავაჭრო ნიშანი, არის გამყიდველის საკუთრება. ონლაინ მაღაზიის შინაარსის კოპირება, ჩამოტვირთვა და ნებისმიერი სხვა გამოყენება კომერციული მიზნებისთვის მკაცრად აკრძალულია გამყიდველის წინასწარი წერილობითი თანხმობის გარეშე.




10.2. მომხმარებელი იღებს ვალდებულებას არ გაუგზავნოს არაავტორიზებული სარეკლამო შეტყობინებები (უსარგებლო ფოსტა, სპამი) საიტზე მითითებულ ელ.ფოსტის მისამართებზე.




11. კონფიდენციალურობა




11.1. გამყიდველი გარანტიას იძლევა მყიდველის შესახებ მონაცემების კონფიდენციალურობის შესახებ.




11.2. ონლაინ მაღაზია იტოვებს უფლებას შეწყვიტოს წვდომა პირად ანგარიშზე და დაბლოკოს ან/და გააუქმოს რეგისტრაცია მყიდველის წინასწარი შეტყობინების გარეშე და არ აგებს რაიმე პასუხისმგებლობას მის სერვისებზე წვდომის შეწყვეტაზე. ამ შემთხვევაში, მყიდველის ინფორმაცია ნადგურდება და მისი რეგისტრაცია უქმდება.




11.3. თუ მყიდველი არღვევს ამ შეთანხმების პირობებს, გამყიდველს უფლება აქვს შეაჩეროს თანამშრომლობა და/ან საიტის გამოყენება ამ მყიდველთან, სანამ მყიდველი არ აღმოფხვრის დარღვევებს და არ აუნაზღაურებს (ანაზღაურებს) გამყიდველს ასეთი დარღვევით მიყენებულ ზარალს. სავსე.




11.4. გამყიდველი არ აცნობებს მყიდველს მიმოხილვების წაშლის ან გამოქვეყნებაზე უარის თქმის შესახებ. გამყიდველს უფლება აქვს არ გამოაქვეყნოს მყიდველის მიმოხილვა საქონლის გამოყენების რეალურ გამოცდილებასთან შეუსაბამობის გამო ან თუ ინფორმაცია არ არის სასარგებლო საიტის სხვა მყიდველებისთვის.




11.5. გამყიდველს უფლება აქვს დროებით შეაჩეროს საიტის ფუნქციონირება ტექნიკური, ტექნოლოგიური ან სხვა მიზეზების გამო - ასეთი მიზეზების აღმოფხვრის დროისთვის, მყიდველების წინასწარი გაფრთხილებით ან მის გარეშე.




11.6. იმისათვის, რომ სწრაფად აცნობოს მყიდველებს საქონლის ახალი ჩამოსვლის, სპეციალური აქციებისა და გაყიდვების შესახებ, გამყიდველი ავტომატურად აერთიანებს თავის დაგზავნის სიაში მყიდველის მიერ საიტზე რეგისტრაციისას მითითებულ ყველა ელფოსტის მისამართს. ეს ეხება იმ მისამართებს, რომლებსაც აქვთ შეთანხმება თავიანთ პარამეტრებში, მიიღონ საინფორმაციო ბიულეტენი გამყიდველისგან ელექტრონული ფოსტით. მყიდველს უფლება აქვს გააუქმოს გამყიდველის გზავნილების გამოწერა საინფორმაციო ბიულეტენში შესაბამის ბმულზე დაწკაპუნებით.




12. მხარეთა პასუხისმგებლობა




12.1. გამყიდველი არ არის პასუხისმგებელი:




12.1.1. მყიდველის მიერ საქონლის რეგისტრაციისა და შეკვეთისას მითითებული მონაცემების სიზუსტისთვის, აგრეთვე საქონლის გაყიდვისა და მიწოდების გამო მყიდველის მიერ თავის შესახებ ცრუ ინფორმაციის მიწოდების გამო.




12.1.2. დაკავშირებული სერვისებისა და სერვისების ქმედებებისთვის, რომლებიც გამოიყენება მყიდველისთვის მომსახურების მიწოდებისთვის, მაგრამ არ ეკუთვნის გამყიდველს: ბანკები, საფოსტო სერვისები, ინტერნეტ პროვაიდერები, ელ.ფოსტის სერვისები, გადახდის სისტემები და ა.შ.




12.1.3. მყიდველის ნებისმიერი ხარჯისთვის, პირდაპირი ან არაპირდაპირი ზიანისთვის, რომელიც შეიძლება მიყენებული იყოს მყიდველს ონლაინ მაღაზიის სერვისების გამოყენების ან გამოყენების შეუძლებლობის შედეგად და წარმოქმნილი შეცდომების, გამოტოვების, მუშაობის შეფერხების, წაშლის შედეგად. ფაილები, ფუნქციების ცვლილებები, მონაცემთა გადაცემის შეფერხება და ა.შ., რაც მოხდა ონლაინ მაღაზიის ბრალი.




12.2. შეკვეთა შეიძლება გააუქმოს გამყიდველმა, თუ შეკვეთა არ გადაეცემა კლიენტს გამყიდველის ბრალით 3 (სამი) დღის განმავლობაში შეკვეთის გაფორმებიდან. ამ შემთხვევაში, ამ პუნქტით გათვალისწინებული ვადის გასვლის შემდეგ, გამყიდველს უფლება აქვს მყიდველის შეტყობინების გარეშე უარი თქვას წინამდებარე ხელშეკრულებით ნაკისრი ვალდებულებების შესრულებაზე.




12.3. საიტის გამოყენება შეიძლება მხოლოდ მოზრდილებმა. მყიდველი პასუხისმგებელია ნებისმიერ (თუნდაც მისი ნებართვის გარეშე) გამოყენებაზე 18 წლამდე არასრულწლოვნის მიერ ონლაინ მაღაზიაში არსებული ანგარიშის, ასევე არასრულწლოვნის მიერ საიტზე განხორციელებულ ყველა ქმედებაზე.




12.4. წინამდებარე ხელშეკრულების პირობების დარღვევისთვის მყიდველი და გამყიდველი პასუხისმგებელნი არიან საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.




13. დავის გადაწყვეტა




13.1. ხელშეკრულების შესრულებასთან დაკავშირებული რაიმე დავის ან უთანხმოების შემთხვევაში, მყიდველი და გამყიდველი შეეცდებიან მათ გადაჭრას მოლაპარაკებების, საჩივრების, პრეტენზიების ან მყიდველის სხვა მოთხოვნების განხილვის გზით. თუ დავები არ მოგვარდება მოლაპარაკების გზით, ისინი ექვემდებარება გადაწყვეტას რუსეთის ფედერაციის კანონმდებლობით დადგენილი წესით.




13.2. ყველა სხვა საკითხზე, რომელიც არ არის გათვალისწინებული წინამდებარე ხელშეკრულებით, მყიდველი და გამყიდველი ხელმძღვანელობენ საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობით.




14. განსაკუთრებული პირობები, ფორსმაჟორი




14.1. მყიდველი და გამყიდველი თავისუფლდებიან პასუხისმგებლობისგან წინამდებარე ხელშეკრულებით გათვალისწინებული ვალდებულებების ნაწილობრივი ან სრული შეუსრულებლობისთვის, თუ ეს იყო ხელშეკრულების დადების შემდეგ მომხდარი საგანგებო მოვლენების (ფორს-მაჟორის) შედეგი. ასეთი ინციდენტები მოიცავს ფორსმაჟორულ გარემოებებს, რომელთა განჭვრეტა ან თავიდან აცილება არც ერთ მხარეს არ შეეძლო გონივრული ზომებით: წყალდიდობა, ხანძარი, მიწისძვრა, მეტეორიტების ჩამოვარდნა, აფეთქებები, ქარიშხალი, ეპიდემიები და სხვა ბუნებრივი მოვლენები, ასევე სამხედრო ოპერაციები, ტერორისტული აქტები, სამოქალაქო ქმედებები. და ა.შ.




15. მოქმედების ვადა




15.1. ეს შეთანხმება ძალაში შედის იმ მომენტიდან, როდესაც მყიდველი დარეგისტრირდება საიტზე ან დაუკავშირდება გამყიდველს საქონლის შესაძენად.




15.2. განაცხადის მომენტად ითვლება ის მომენტი, როდესაც მყიდველმა ფაქტობრივად დაიწყო მოქმედებების განხორციელება, რომელიც მიმართულია გამყიდველისგან საქონლის შეძენაზე.




15.3. სასამართლოს მიერ წინამდებარე ხელშეკრულების ნებისმიერი დებულების ბათილობის აღიარება არ იწვევს დარჩენილი დებულებების ბათილობას.